Gå til innhold

Luftrifle til salgs


Fredrik Rise

Anbefalte innlegg

Gamo Shadow 1000 med 3-9X32 kikkertsikte til salgs HBO: 1900,-

 

Ny pris 2900,- kjøpt hos jaktpartner på Gjøvik i begynnelsen av mai. Lite brukt og fremstår som ny. Rifla i seg selv kostet 2000,- og kikkertsiktet 800,- de siste 100 kronene gikk til en boks kuler som jeg også sender med.

 

 

Info om våpenet:

 

Hastighet 305 m/s

Vekt 3,0 kg

Lengde 110 cm

Utgangs

Rekyl demper

Fiberoptisk sikte

Kolbe i kompositt

Spor for kikkertsikte

 

ta kontakt på mail: fredrik.rise@mail.org for bilder og mer info.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite intressant hur många annonser på detta forumet som bryter mot denna "regel":

 

" Jeg ber om at disse annonsene på ett eller annet vis har tilknytning til flightsim eller flyvning. "

 

Du sier noe der. Har vel blitt en slags norm at man kan lempe det meste her inne, så lenge det er innenfor rimelighetens grenser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite intressant hur många annonser på detta forumet som bryter mot denna "regel":

 

" Jeg ber om at disse annonsene på ett eller annet vis har tilknytning til flightsim eller flyvning. "

 

Så her inne selger man enten flightsim'mer (som alle her har fra før)

eller fly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite intressant hur många annonser på detta forumet som bryter mot denna "regel":

 

" Jeg ber om at disse annonsene på ett eller annet vis har tilknytning til flightsim eller flyvning. "

 

Så her inne selger man enten flightsim'mer (som alle her har fra før)

eller fly?

 

Ja, ungefär så. Man säljer iallafall inte pistoler, gevär eller annat som INTE har med flyg att göra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...