Jakob Arne Brønstad Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Heisann! jeg har et problem som er ganske irriterende, da jeg kobler opp mot vatsim forsvinner alle flyene, jeg spurte TWR om det var noen fly der, å det var det. jeg har innstalert Squawkbox på nytt, med samme ressultat. hva kan problemet være? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Regner med dette er FS9? På hvilken måte "forsvinner" flyene? Er de er i noen sekunder, for så å forsvinne, har du sett flyene eller bare callsignene? Siter
Jakob Arne Brønstad Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Skrevet 20. juni 2008 det er Fs9, flyene er ikke der, jeg ser de ikke visuelt eller på radar. heller ikke med callsign, men jeg hører de snakke med TWR, da jeg har blitt bedt om å taxe bak ett fly, men ikke har sett det...... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Har du sjekket "range" under SB settings? Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 jeg opplever det samme, tror det har noe med at jeg kjører vista. siden alt fungerte på XP. Siter
Leif-Petter.Karlsen Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 skal ikke si at dette er problemet ,men kanske vært ett forsøk.Det meste av programmer i Vista må kjøres som administrator,så prøv å kjør squawboks og eventuelt annet med admin rettigheter når du starter dem opp,også fs selv MÅ kjøres som administrator. Siter
Lars Hassel Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 hadde samme problem, hos meg var det Norton som fucka opp, så jeg avinstalerte norton, og etter det har ikke jeg hatt noen problemer Siter
Dominik Krol Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Har det samme problemet noen ganger, vet ikke hva som er årsaken. Har XP ivertfall. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.