Gå til innhold

To bilder fra takeoff i Madeira!


Anbefalte innlegg

Gjest Emil-André Gundersen

er dette en sånn ny 737 med vannjet ? :grin: neida, du burde jobbe litt mere med Hetbluren din, ellers så var bildene meget bra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene dine er helt greie. Men det er en masse ting du kan forbedre deg på. La meg nevne noen:

 

-Ikke overdriv blur. I dette tilfelle ville jeg ikke lagt på motion blur i det hele tatt på bildene. Vær også nøye på å markere flyet riktig så blurren ikke treffer flyet.

 

- Ikke lag heatblur hvis du ikke vet hvordan du lager en bra en. Din heatblur er lagd med ripple-effekten i Photoshop, denne prøvde jeg å bruke før jeg også, men fant fort ut at denne ikke var god til det.

 

-Lag noen utsnitt av bildene dine. Blir bedre hvis du lager utsnitt av flyet på noen bilder.

 

-Rediger mer fargeendringer og lys/kontrast, det er det som er viktig.

 

Lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene dine er helt greie. Men det er en masse ting du kan forbedre deg på. La meg nevne noen:

 

 

"- Ikke lag heatblur hvis du ikke vet hvordan du lager en bra en. Din heatblur er lagd med ripple-effekten i Photoshop' date=' denne prøvde jeg å bruke før jeg også, men fant fort ut at denne ikke var god til det."

 

 

[/quote']

 

Hmm, synest ripple var det beste eksemple jeg fant ;) Men for all del, du har vel rett! Skal gjøre som du sier til neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...