Gjest Eivind Oterhals Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Hei! Nå er jeg drittlei av avsim.com! :mad: 70% av de tilfellene jeg har vært inne der nå har denne meldingen kommet opp: Kan ikke laste ned sendfile.php fra library.avsim.net. passordet ble ikke godtatt Hvilket passord? Jeg bruker mer å mer filbiblioteket her inne og www.flightsim.com Siter
Petter Tandberg Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Har du laget en "profil" på AVSIM da? Siter
Werner Rafteseth Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Har tidvis samme problem, men det skjer helst vis jeg prøver å laste ned to filer samtidig. Jeg får alltid den beskjeden om jeg forsøker å laste ned med en download accelerator som forsøker flere samtidige tilkoblinger til filen. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 Diverse feilmeldinger, inkl. "feil passord" får man når trafikken er for stor på serveren. Da blir de som betaler for tjeneste prioritert, men hvis du trykker nok ganger, evt. kommer tilbake en liten stund senere så skulle det gå i orden. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.