Gå til innhold

Flysimulator til salgs ?


Tore E. Larsen

Anbefalte innlegg

 

cockpitlogo.jpg Lufter dette just in case noen er interessert. Grunnen til eventuelt salg er at jeg vil ta fatt med Spitfire prosjektet så fort som mulig. Skal til England i sommer så nå skal det bli tatt mål både her og der! P 51 Mustang er også meget aktuell og har ikke helt bestemt meg.

Mye av det jeg allerede har kan brukes, men det er like greit å starte fra scratch egentlig for det føles ikke helt godt å plukke alt fra hverandre. Programmeringen inkludert. Computeren kjører kun FS X og Aces High. Den siste funker meget godt med track ir. Tap blir det helt sikkert på dette her da, men tingene er i topp stand og er lite brukt. Regner ikke med å få noen ting igjen for 500 timers arbeide og det er da heller ikke meningen fordi dette er en hobby.

Alt står oppe og kan prøves det man måtte ønske. Simmen må demonteres noe, men kan fraktes. Merkes ledninger etc er det bare å starte opp etter montering.

 

Bud på alt sammen ? Noen interessert? tlf 47307426

eller email admin@retromagazin.com

Oppsett på linken under

http://www.warbirdsmagazine.com/flightsim/index.html

 

Totalkostnader under:

kr 17258.- Goflight moduler, pedaler etc og annet diverse. Kjøpt av Dag.

kr 5500.- Projektor

kr 1100.- Lerret

kr 2500.- Ass shaker

kr 3500.- Lexan

kr 3000.- Diverse annet materiale

kr 2100.- Moduler fra desktopaviator

kr 14500.- Computer.

kr 1500.- Flatskjerm

Byggetid ca 500 timer minst.

Totalkostnad kr 50958.-

 

I tillegg kommer flere usb hubber og diverse ledninger og småting jeg ikke har oversikt over.

Har satt opp simmen med stikke, men har CH products yoke liggende.

Norsk flightsim side jeg har snekret sammen.

www.retromagazin.com/flysimulator

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at det har tatt så lang tid å finne ut av hvordan jeg skulle gå fram med denne WW2 simmen. Har nå planene klare ( i hodet i hver fall )

Er noen interessert kan jeg selge en del moduler og diverse. Orker ikke å dele det opp mer enn dette her, men til gjengjeld får den eller de som kjøper tingene alt som trengs for et meget bra FSX oppsett. Man sparer seg en del klunder også garantert. Ingen ting er demontert og kan prøves.

Kan love at det er ikke trykket særlig mange gangene på knappene til Goflight modulene ! Projektoren har ikke mer enn ca 200 timer på nakken.

 

1 x GoFlight GF-P8 Pushbutton Panel Kr.998,00

 

1 x GoFlight GF-P8 Pushbutton Panel Kr.998,00

 

1 x GoFlight GF-MCP Advanced Autopilot Module Kr.2.718,00

 

1 x GoFlight GF-166 Radio Panel Kr.1.328,00

 

1 x GoFlight GF-46 Multi-Mode Display Module Kr.1.328,00

 

1 x GoFlight GF-LGT Landing Gear and Trim Control Module Kr.1.328,00

 

Infocus pojektor 5500.-

Lerrett 900.-

 

Total: 8698.- goflightmoduler - 25% = kr 6523.- Spart 2174,50

 

 

Infocus pojektor 5500.-

Lerrett 900.= kr 6400.-25% = kr 4800.- spart kr 1600.-

 

 

Alt kan også selges sammen: Pris: 11000.- Ytterligere ca 300kr i avslag fra nypris.

Det følger også med ledninger og diverse som ble kjøpt til ekstra for å få koblet til alt sammen.

Verdien av det har jeg ikke oversikt over men det følger med.

 

47307426

 

p.s kom på at jeg har joke fra CH products også. Den selges med 50% rabatt fra ny. Pedalene må jeg ha sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...