Paulo Fernandes Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Her er to lett-redigerte bilder fra i går. Takk til alle piloter og ATCer som gjorde en bra jobb i går. Skulle hatt sånne event oftere! Flyr over Ålesund: Rett før jeg skal svinge mot localizer til 01R BONUS-bilde, her parkert i Lisboa: Legg gjerne igjen en kommentar Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 9. juni 2008 Skrevet 9. juni 2008 Fyfae* så rå du er på bilder. Har du bortimot så bra pc eller trykker du på Pause og så skrur alt på maks eller redigererdu som bare F? Uansett, helt sykt Siter
Paulo Fernandes Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Skrevet 9. juni 2008 Fyfae* så rå du er på bilder. Har du bortimot så bra pc eller trykker du på Pause og så skrur alt på maks eller redigererdu som bare F? Uansett' date=' helt sykt [/quote'] Før skrudde jeg alt på maks mens jeg tok pause. Men nå som jeg har ny PC (er et halvt år nå) så tar jeg som regel bilder med min ingame-grafikk. Det siste bildet er med maks grafikk da Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 perfekt, PCen din drar FS9 på full grafikk ? Siter
Andreas Nysveen Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Bildene dine her får det til å virke mye mer idyllisk enn det så ut på skjermen min en stund, tror dette var det største trykket jeg har hatt på TWR før :grin: Siter
Nikolai.R.Haugen Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Nydelige bilder som alltid,Paulo! :grin: Siter
Aleksander W. Lind Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Pene bilder som alltid, spess det siste bonus bildet Er ikke så glad for den zoomen du bruker på wingview bildene da.. Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Kan du ikke slutte?? Blir så sinnsykt misunnelig!! ;( Siter
Håkon Larssen Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 Likte disse bildene kjempemye! Fortsett og post bilder Siter
Andreas Lygre Skrevet 10. juni 2008 Skrevet 10. juni 2008 dritbra bilder :grin: hvilket scenery har du? Siter
Paulo Fernandes Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Skrevet 10. juni 2008 Takker for kommentarer, trodde ikke disse bildene skulle slå så ann så bra! Kan du ikke slutte?? Blir så sinnsykt misunnelig!! ;( Hehe, det er rart å faktisk ha en bra sim når jeg for kort stund siden sleit med både FPS og grafikk. Nå flyter simmen ganske bra og grafikken er helt ok. Bare digger FS9 sånn som jeg har det nå :grin: Siter
Paulo Fernandes Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Skrevet 10. juni 2008 dritbra bilder :grin: hvilket scenery har du? For bakketeksturene bruker jeg Ground Environment 2006 og for Lisboa bruker jeg Lisboa 2008 av Aerosoft. Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 12. juni 2008 Skrevet 12. juni 2008 Fytti ...... Dette er bare helts sjukt bra Paulo Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.