Gå til innhold

Et par Twin Otter bilder fra Karmøy


Anbefalte innlegg

Hei folkens

 

Tenkte jeg skulle prøve å dele et par bilder med dere, alle bildene er tatt etter TO fra ENHD, i Aerosoft sin fantastiske Twin Otter i Pasi's nydelige Coast Air klær.

 

Jeg liker cockpit bilder :) så alle er tatt fra cockpit.

 

Så værsågod :)

 

Her har jeg nettopp tatt av:

210.jpg

Her ser vi mot Haugesund og Smeasundet

211.jpg

Og her ser vi sørover mot Kopervik og Åkrehamn

212.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Bruker jo et par addons: UTX Europa, kombinert med Norway ScenicX, har mekka litt med prioritetsrekkefølgen for å prøve å fjerne all den brune texturen som UTX gir i Norge, føler jeg har lykkes ganske OK der. Belysningen er det UTX som står for, noe av det jeg liker best med UTX er faktisk belysningen, sceneryet får mye mere liv med en gang.

 

Må jo ærlig innrømme at med de instillingene jeg hadde der er det omtrent bare default fly og lettkjørte fly som Twin Otteren som funker da :D

Derfor det er greit med muligheten til å lagre forskjellige cfg filer i FSX :D Men klarer ganske grei FrameRate med disse instillingene, ligger å veksler mellom 15 og 40 alt etter som kompleksitet i området. Noe som for min del funker veldig greit.

 

Videre kjører jeg FSGlobal 2008 + NQMesh, husker ikke helt prioriteten der, kan være at NQMesh har havnet under FSG, men det er ikke så vanvittig forskjell uansett.

 

Tore: Da er vi jo nesten naboer da :D ja verden er ikke stor du :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...