Gå til innhold

Ville tilstander med FSRecorder.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

FS Recorder Stig Are Pettersen har demonstrert mulighetene med noen glimrende filmer, men jeg tror det er mange som fremdeles ikke har fått med seg den nyttige og morsomme modulen FSRecorder?! Å få med seg likesinnede til å fly i formasjon på "multiplayer" er nesten like vanskelig som å arrangere bygdefest i Oslo. Da er løsningen denne lille modulen, som lar oss fly sammen med så mange likesinnede man bare ønsker, og det attpåtil når det måtte passe! Jeg bruker den mest til å finjustere "close formations" med gamle jagerfly, men det er også kjempegøy å fly "AirRace" sammen med andre gærninger, eller å dra på "tokt" med hele sveipen av Spitfires. Her noen eksempler på hva jeg snakker om:

 

rec1.jpg

rec2.jpg

rec3.jpg

rec4.jpg

rec5.jpg

rec6.jpg

rec14.jpg

rec7.jpg

rec9.jpg

rec8.jpg

rec10.jpg

rec11.jpg

rec12.jpg

 

Det blir for omfattende å forklare alle mulighetene i dette lille innlegget, men det følger med både detaljert og lettforklarende manual i programmet.

Anbefales.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Ups, det var nytt. Da snakker vi om CTD, og ikke krasj i innstillingen for realisme? Har ikke erfart det samme, og jeg har prøvd mange flytyper, men ikke noen av de helt store. Nå er jeg veldig nøye med at de flyene jeg bruker KUN er for FSX, og ikke "portovers" eller combi-fly!! Da oppstår det teknologi-trøbbel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg får "sim1.dll" error tror jeg det er.

Sant skal sies at jeg ikke har feilsøkt noe spesielt på dette enda siden jeg først må lære meg å bruke fsrecorder før jeg går inn i materien på eventuelle feil som oppstår.

Leste litt på supportforumet hvor det er poengtert at enkelte store tunge payware fly kan skape problemer.

Nå er ikke CLS KC10 noe spesielt tung da, men det hadde vært morsomt om hvis andre som bruker FSrecorder og har CLS KC10 på sin HD om også disse har samme problem hvis de prøver den kombinasjonen.

Jeg flyr først KC10 en tur og spiller inn den, lander og saver innspillingen. Går over i et jager fly og velger da turen som er innspilt med KC10, da låser alt seg og jeg får den feilen som beskrevet.

Hvis jeg kun spiller inn ved bruk av en jager så fungerer det glimrende.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...