Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hallais, lufta Awacen i sted, og dette ble resultatet. Denne E-3A Maskina, må være noe av det tøffeste som flyr på himmelen ? :grin: her er i vertfall bildene. [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Håper det falt i smak, ha en flott helg alle sammen. krittik og komenater er jo alltids hyggelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Fine bilder av en nydelig maskin! Men hvorfor står det under? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg aner ikke, det bare kommer, og når jeg prøver og fjerne img fra teksten forsvinner bildene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Lekre bilder av en utrolig digg maskin, selv om jeg syns den radardomen ser noe klumsete ut. :grin: Fine bilder av en nydelig maskin! Men hvorfor står det under? Tror det er fordi at når du bruker photobucket, så er den sånn at i det du trykker på ruta hvor IMG-koden står, så blir den automatisk kopiert. Det jeg da kan tenke meg, er at Emil-André legger på enda en IMG-kode, og limer inn den forrige koden der. Da blir det altså dobbelt opp med IMG-koder Har jeg forstått riktig? Hvordan gjør du det når du legger ut bildene dine, Emil-André? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Lekre bilder av en utrolig digg maskin' date=' selv om jeg syns den radardomen ser noe klumsete ut. :grin: Fine bilder av en nydelig maskin! Men hvorfor står det under? Tror det er fordi at når du bruker photobucket, så er den sånn at i det du trykker på ruta hvor IMG-koden står, så blir den automatisk kopiert. Det jeg da kan tenke meg, er at Emil-André legger på enda en IMG-kode, og limer inn den forrige koden der. Da blir det altså dobbelt opp med IMG-koder Har jeg forstått riktig? Hvordan gjør du det når du legger ut bildene dine, Emil-André? japp, men trykker bare på koden, så blir den kopiert så limer jeg inn her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Du trenger bare den koden fra photobucket. Photobucket legger inn for deg, så alt du trenger å gjøre er å lime inn selve koden fra photobucket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.