Gå til innhold

Awacs Departing.


Gjest Emil-André Gundersen

Anbefalte innlegg

Gjest Emil-André Gundersen

Hallais, lufta Awacen i sted, og dette ble resultatet. :)

 

Denne E-3A Maskina, må være noe av det tøffeste som flyr på himmelen ? :grin:

 

her er i vertfall bildene. :)

 

fsscr034.jpg[/img] fsscr032-1.jpg[/img] fsscr036.jpg[/img] fsscr039-1.jpg[/img] fsscr044.jpg[/img] fsscr040-1.jpg[/img] fsscr045.jpg[/img] fsscr041.jpg[/img] fsscr043-1.jpg[/img]

 

Håper det falt i smak, ha en flott helg alle sammen. krittik og komenater er jo alltids hyggelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen

Jeg aner ikke, det bare kommer, og når jeg prøver og fjerne img fra teksten forsvinner bildene ? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekre bilder av en utrolig digg maskin, selv om jeg syns den radardomen ser noe klumsete ut. :grin:

 

Fine bilder av en nydelig maskin!

 

 

Men hvorfor står det over bildene og under?

 

Tror det er fordi at når du bruker photobucket, så er den sånn at i det du trykker på ruta hvor IMG-koden står, så blir den automatisk kopiert. Det jeg da kan tenke meg, er at Emil-André legger på enda en IMG-kode, og limer inn den forrige koden der. Da blir det altså dobbelt opp med IMG-koder ;)

 

Har jeg forstått riktig? Hvordan gjør du det når du legger ut bildene dine, Emil-André?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen
Lekre bilder av en utrolig digg maskin' date=' selv om jeg syns den radardomen ser noe klumsete ut. :grin:

 

Fine bilder av en nydelig maskin!

 

 

Men hvorfor står det over bildene og under?

 

Tror det er fordi at når du bruker photobucket, så er den sånn at i det du trykker på ruta hvor IMG-koden står, så blir den automatisk kopiert. Det jeg da kan tenke meg, er at Emil-André legger på enda en IMG-kode, og limer inn den forrige koden der. Da blir det altså dobbelt opp med IMG-koder ;)

 

Har jeg forstått riktig? Hvordan gjør du det når du legger ut bildene dine, Emil-André?

 

japp, men trykker bare på koden, så blir den kopiert så limer jeg inn her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...