Gå til innhold

Dakota Norway-Bardufoss til Tromsø


Anbefalte innlegg

Mye fine filmstrekk her, og jeg likte at du kjørte svart/hvitt-versjon. Da får man den "gode, gammeldags"-effekten!

 

Jeg synes likevel at filmen ble for lang. Jeg tror du med fordel kunne ha kuttet ned på en del lange sekvenser der vi ser det samme. Det hadde økt rytmen og gitt en heftigere opplevelse. Kanskje noen inn- og utzoominger også? (vet ikke om det lar seg gjøre med Fraps?)

 

Personlig er jeg ikke så veldig glad i musikk på sånne filmer heller, men jeg ville i alle fall valgt noe instrumentalt som lå under hele veien fremfor en sang som begynner et stykke inn og slutter en god stund før slutten.

 

Det er ganske vanlig å lage for lange sekvenser i begynnelsen, og det hjelper ofte hvis man strammer inn litt. Uansett - dette var en god start, og du hadde jo valgt et skikkelig stilig fly! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!! Jo du har sikkert rett i at den muligens kunne vært krympet litt,men fint du ellers likte filmen.Å angående det med musikk.Er av samme mening,men har fått inntrykk av at alle på død å liv skal ha musikk på ,så derfor la jeg også på litt :/,jeg og synes at den beste musikken til slike filmer er jo den vakre musikken av brummende flymotorer :),så neste film jeg lager tenker jeg vi hopper over all annen musikk enn "motormusikken" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...