Bjørn J. Jensen Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Fant et program for lenge siden som hentet flyfoto/satelittfoto fra Google Earth, Yahoo Maps og en til for så å kompilere disse til .bgl filer (mener jeg det er..). Du kunne navigere deg akkurat som i Google Earth og bare trykke på noen knapper så var .bgl fila ferdig.. Det programmet var utrolig enkelt å bruke, men jeg finner det ikke igjen noe sted.. Er det noen her som har noen forslag? Edit* Er til å lage fotoscenery med.. Siter
Marius hatlehol Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 Gratulerer med dagen Men hvorfor er det ingen som snakker om å hente flyfotoer fra norgeibilder? .Bare lurte siden det er ingen som har nevnt det Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Skrevet 18. mai 2008 Tror jeg har funnet det igjen.. SbuilderX het det.. Men jeg får ikke til knappen "From background", den er grå så det ikke går an å trykke på den.. Den var jo hele grunnen til at jeg ville ha programmet.. Siter
Andrew Thomsen Skrevet 18. mai 2008 Skrevet 18. mai 2008 SbuilderX må ha noen dll filer i tillegg for å virke mot Google Earth, Virtual Earth, etc. Tror de finnes hos PTsim... Synd at ingen har laget en dll for Norgeibilder...alt for vanskelig å georeferere et bilde derfra slik som det er nå... Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Skrevet 19. mai 2008 Fant dll filene her: http://www.ptsim.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1053 Nå blir det laging av fotoscenery her :cool: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.