Gå til innhold

FSX: ENZV tar form


Anbefalte innlegg

Kommer snart:

 

Stavanger Lufthavn Sola

 

-Med alle taxiway noder og bygningsplassering etter GPS/flyfoto

 

-For første gang flatten som gjør overgang land/hav "perfekt"...

 

-Svært nøyaktig flatten tilpasset virkelighetens veier og UTX-E

 

-Korrekt merking av taxiway designators (slik at også ATC finner frem)

 

Dette er selvfølgelig allerede gjort på de fleste andre flyplassene i FSX Airports Norway. Unntaket er Kjevik, der MS (som vanlig) legger evige hindringer i veien når det gjelder korrekt flatten.

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alltid i gang såfremt nettet (den forbaskede SAT antenna) funker ute i nordsjøen. Forrige oppdatering ble mekket på Heidrun, deretter ble den sendt via England og tilbake til meg, denne gang på Mongstad. Så oppdateringene burde ha noe til felles med linjeakkevitten :grin:

 

PS: Min nåværende versjon av Saltstraumbrua er like tragisk som MS sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eivind Oterhals

Ser bra ut dette :D

 

Har du tenkt å legge på texturer slik at den blir farget som real? (eller blir det for mye arbeid?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ser meget bra ut, men veit ikkje om du har fått det med deg men området mellom terminalbygget og "gamle" Braathens Teknisk er nå ombyggdt til parkering for fly. Har desverre ikkje noe bilde eller kart, som kan hjelpe deg med jobben.

Muligens dette kan hjelpe deg litt: Sola airport se tegninger og fremtidsplan og se her: Masterplan Sola Håper aet det er til hjelp for deg, keep up the good work :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker...da har jeg info så det holder!

 

Litt morsomt å se at i det ene pdf dokumentet er bildet av flyplassen omtrent kliss likt med mitt bilde i Airport Design Editor :grin:

 

PS: Opplasting vil skje i løpet av relativt kort tid. Og i 2009 skal Rwy 36 forlenges, både på Sola og i simmen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...