Jakob Arne Brønstad Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Heisann! jeg lurer paa hva som kreves for aa bli det? si f.eks. paa Værnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Billappen og 10 i IQ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Slik jeg forstod det så har de med de beste "kremjobbene" lang fartstid, både på Værnes, innen sin avdeling samt innen luftfart. Jeg tror nok ikke du bare kan søke jobben som utrykningsleder etc. Det nærmeste du kommer er vel vekter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Strengehagen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Billappen og 10 i IQ. :grin: :grin: :grin: Det er stort sett folk som oppfører seg som om de var politi. Men di fleste her har nok ikke kommet inn på politiskolen, så støk de på vekter kurset, noen synes synd på dem å ga de jobb som Airport Patrol. Kjører rundt hele døgnet å prøver å finne en stressa stakkar som kjører i 35 km/t Fartsgrensa på flyplassene er stort sett 30. Eller kansje de er så heldige å finne en som har ei lyspære som ikke virker. Hvilken hærlig jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.