Jann tore johansen Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 jeg har bestilt fifty north boeing på feil metode altså direkte nedlastning på simmarket.com :mad: noen som vet hva jeg gjør for å få det lastet ned? :confused: Siter
Stian Rolandsen Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 I brukerkontoen di så kan du gå inn å se på ordrene dine. Der skal du også kunne finne download-link dersom denne ikke er expired... Siter
Jann tore johansen Skrevet 10. mai 2008 Forfatter Skrevet 10. mai 2008 er det noe jeg kan gjøre for å trekke orderen tilbake så jeg kan bestille på nytt+ Siter
Amoldeep Singh Judge Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 Tjja.. Hva med å sende en mail til Simmarket. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 12. mai 2008 Skrevet 12. mai 2008 http://secure.simmarket.com/shipping.php All sales are final - No Refunds will be given Shareware and Download products are not returnable and non-refundable unless otherwise indicated . Any labor, installation services and shipping charges are non-refundable. Men det skader uansett ikke å sende en mail, og forklare situasjonen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.