Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Ville bare dele dette med dere. Synes det var en fin stemning her i Køln i kveld. Turen gikk fra EKCH,selvfølgelig på Vatsim med ATC hele veien Final på rwy 14L i nydelig vær,vind 6 knop rett i mot. Her lander flyet i real life :grin: Flott i disse UPS fargene. Bildet er fra Airliners.net Siter
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 5. mai 2008 Premium Medlem Skrevet 5. mai 2008 Du skulle tatt screenshottet i dagslys slik at det passet bedre med R/L bildet..kjempe flott ellers! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 Du skulle tatt screenshottet i dagslys slik at det passet bedre med R/L bildet..kjempe flott ellers! hmm.ja.Men jeg tok bare ett bilde der og da,rett før landing. Flyr alltid realtime,og det UPS bildet var det eneste jeg hadde på hånda nå takk for kommentaren. Siter
Vetle Lunde Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Fint bilde Lars Petter. Hvilket addon er det? Siter
Werner Rafteseth Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Hvilket addon er det? PSS' date=' som forøvrig er nedlagt. PSS Flott stemningsbilde, mr. Iceair Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Skrevet 5. mai 2008 Fint bilde Lars Petter. Hvilket addon er det? hmm,nå må jeg tenke etter German airports Ground enviroment ultimate terrain europa PSS 757-200 Track -ir clip pro,fra vc er dette Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.