Enok Liknes Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ryddet rotekottet mitt i dag og kom over en stikke som jeg kjøpte for sikkert 10 år siden. Visst noen har lyst på denne så kan de få den mot at mottaker betaler forsendelsen. Stikka har gameport tilkobling og kobles til throttlen og videre til gamport på pc. Den går i søpla på søndags kveld:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Det er ikke tilfeldigvis Split Throttle på denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enok Liknes Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Split throttle? To skyvbare throttler du mener? I såfall så er det ikke det på denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Pokker. Vært på utkikk etter en lenge. Vet du forresten om dette settet funker på en USB-overgang? I såfall er jeg absolutt interessert =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enok Liknes Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Har ikke peiling desverre. Skal se om jeg finner ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.