Petter Tandberg Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Fiksa og miska litt med Glad for kommentarer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Fikk nesten hakeslepp! Nydelig bilde!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Nydelig Petter. Kunne formelig kjenne suget i magen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Hahah cessnaen fikk vell trøbbel der oppe ? fint bilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Takk for kommentarer Hahah cessnaen fikk vell trøbbel der oppe ? fint bilde Nei da! Skylane takler alle forhold. Landingen ble faktisk ganske bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Flott bilde, likte vinkelen godt! Ligner ikke på det jeg tok engang! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Ja, ok Ivar Må nok innrømme at jeg hermet litt der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Ja' date=' ok Ivar Må nok innrømme at jeg hermet litt der. [/quote']Du gjorde det med STIL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Ja' date=' ok Ivar Må nok innrømme at jeg hermet litt der. [/quote']Du gjorde det med STIL! Hehe, takk takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filip Gundersen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.