Paulo Fernandes Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Tok meg en tur på vatsim i dag. Flyturen gikk fra Frankfurt til Oslo. Disse seks bildene er fra landingen min på Gardermoen i kveld. Det var mye skyer, og lite sikt på descent. Legg gjerne igjen en kommentar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Jeg er stum av beundring ,Paulo. Dette er av ypperste klasse. Jeg gleder meg til hver serie med shots fra deg hver gang jeg ser du har kommet med noe nytt, og hver gang setter du meg i ytterste tilstand av beundring. Bare en ting å si: Keep it comming,Paulo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fatter bare ikke hvordan du klarer å få alle bildene dine så utrolig realistiske! Første to-tre bildene ser jo helt ekte ut på stemingen! Vakkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Bilde 5 var helt rått!! Digger bildene dine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Isaksen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hver gang du poster bilder tror jeg alltid du har nådd toppen av realisme, men hver gang tar jeg feil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Fatter bare ikke hvordan du klarer å få alle bildene dine så utrolig realistiske! Første to-tre bildene ser jo helt ekte ut på stemingen! Vakkert! Hver gang du poster bilder tror jeg alltid du har nådd toppen av realisme' date=' men hver gang tar jeg feil! [/quote'] Kommentarer som dette settes kjempestor pris på! I det siste har jeg oppdaget nye teknikker for å lage bra "overcast-vær". Men jeg har ikke nådd toppen av realisme ennå, er fortsatt ikke helt på topps . Også trenger jeg litt mer øvelse med nattbilder. Takk igjen for kommentarene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Fy søren, vannvitig stilig ser ut som spotterne har lagt ut bildene på feil sted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 JA JA JA meir meir meir Paulo :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 er himmel/skyer fra FS eller fra et fotografi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.