Gå til innhold

Orbiter


Gjest Emil-André Gundersen

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd det en del til nå. Har lastet ned Shuttle Fleet. Denne er en forbedret og mer realistisk utgave av standard Atlantis. Anbefaler deg også å laste ned Orbiter Sound

 

Jeg kommer meg ganske bra opp i verdensrommet, men sliter masse med docking med ISS og re-enter ned til jorda :crazy:

Med Shuttle Fleet er det å komme seg opp i verdensrommet som en lek, er bare å bytte til GPCMFD, gå til page 1, ITEM 777, så starter nedtellingen, og hele turen er automatisert helt til hovedtanken blir koblet fra, og Orbiter'en [size:8pt](bare romskipet, romferje/Space Shuttle med hele systemet som hovedtank, bæreraketter og Orbiter'en ;) )[/size] retter seg opp igjen, fra da styrer du den manuelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen

Ok jeg skjønte ikke helt hvaa jeg skulle gjøre første gangen så fant jeg ut av at jeg kunne koble til Joysticken da ble det bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...