Andrew Thomsen Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Jeg må ha dette i orden før jeg laster opp FSX Airports Norway: Runways: Er det centerline lys der? Taxiways: Har de både centerline og kantlys? Taxiways på apron: Tror det er bare centerline lys, men må vite dette sikkert. Kikket innom airpics men til ingen nytte...er jo bare bilder av fly. Siter
Martin Floor Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Info Runway markings and lighting ENGM Info taxiway lighting ENGM Det er C/L lys på begge rullebaner. Det er C/L lys på alle taksebaner utenom Charlie. Taksevei endelys kun til GA området og ikke takselys på taksevei Charlie. Alt jeg fant om apron var at det er flood lys der. Siter
Andrew Thomsen Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Skrevet 31. mars 2008 Takker for en dytt i riktig retning. Har faktisk AIP, men det er ikke lett å tyde hieroglyfene der. Jeg går ut i fra at for runways betyr "CL/EDGE" at det er centerline lys. Skal også få med "lead-off" til Stopbars. Verre er det å finne ut av taxiways. Ser jo av AD2 ENGM 2-2 at taxiways skal ha centerline og edge...men er litt usikker på om de har edge lys fra f.eks taxiway G (på apron) og ned til parking/gate. Siter
Martin Floor Skrevet 31. mars 2008 Skrevet 31. mars 2008 Gjorde en liten oppdate i min forrige post, håper det hjelper (mtp. apron). Fant også dette bilde som bekrefter at det er grønne C/L lys på takseveiene ved apron, men ikke inn til rampen, som derimot har flood lys. Siter
Andrew Thomsen Skrevet 31. mars 2008 Forfatter Skrevet 31. mars 2008 Det kommer seg! Har ordnet begge runways og alle taxiways så musa snart får klikkesyke. Og flood lys til ramper kommer i en senere oppdatering. Da gjenstår det stort sett å korrigere C området. Blir bra dette :smile: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.