Steinar Grindstein Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg har den gleden av å få presentere AIG sitt første AI flyprosjekt. Jeg vil her vise dere fire bilder jeg har tatt av dette nydelige AI flyet som har tatt i bruk den aller siste teknologien som XML flaps ved take off. Trusth rewers på motorene ved landing osv osv. Modellen er også veldig detalgjerte, noen av detaljene er fult mulig å se på disse bildene. Lar bildene tale for seg selv. Delta Airlines i farver ala 2000 uten WL: Finnair Så de to som er mest aktuell her på berget. Continental og Icelandair Takk for at dere orket å se bildene!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 jøss,bra AI grafikk det der.jeg har alldrig kjørt ai.kun online for meg.Disse var jo riktig så fine.Visste ikke at Finnair har fått winglets på sine også.Det har ikke min pss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Aj aj, AI-flyene begynner virkelig å bli lekre - fortsetter det slik tør jeg nesten ikke tenke på resultatet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.