Petter Tandberg Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Tok dette bildet for litt siden. Miksa litt på det i photoshop og slik ble resultatet Legg gjerne igjen kommentarer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Slettes ikke verst nei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 kult..... Men hvordan fikk du til reflektiviteten under Jageren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Veldig fint, men jeg ville prøvd å få til et par effekter der hjulene berører bakken, siden det er vann på bakken. Siden bremseskjermen er ute så er flyet i fart, dermed så ville det sett enda bedre ut med et par skvettefekter og at vannet blir brutt, for slik det er nå ser det ut som det er noen som har utløst skjermen i karftig vind uten at flyet beveger seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Takk for kommentarer! Veldig fint' date=' men jeg ville prøvd å få til et par effekter der hjulene berører bakken, siden det er vann på bakken. Siden bremseskjermen er ute så er flyet i fart, dermed så ville det sett enda bedre ut med et par skvettefekter og at vannet blir brutt, for slik det er nå ser det ut som det er noen som har utløst skjermen i karftig vind uten at flyet beveger seg. [/quote'] Aha, det tenkte jeg ikke på, men kjekt å vite til neste gang! Tommy, jeg bare klippet ut flyet + bremseskjerm, la det i en ny layer, snudde den vertikalt, la til noen effekter + at jeg gjorde den litt gjennomsiktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ok, Takk for for tipset Dette skal prøves Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.