Andrew Thomsen Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Oppgradering av Gardermoen er snart ferdig. Terminalen er flyttet dit den egentlig *skal* være, og er nå en litt uferdig Gmax modell med de fleste gatene på plass. Dette er fungerende MS gater. Sceneryet er ferdig tilpasset UTX-E. Jeg har også oppgradert Airportfix1. Alt dette er snart klart for opplasting, men noen spesifikk tid vil jeg ikke komme med :wink: PS: La til et bilde av terminalen med nattbelysning. Siter
Nils Erik Eriksen Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Kjempeflott!! PS, du trenger vel ikke en betatester el to? Edit: blir gatene nummerert? I Vatsim har jeg litt problemer hvis jeg blir assignet en gate etter landing, for default scenery har jo ikke det .. Mvh Nils Siter
Andrew Thomsen Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Skrevet 25. mars 2008 Takk for hyggelige kommentarer :smile: Har et par betatestere i sving alt. MS gatene har jeg nummerert korrekt i AFX. Skal sjekke om jeg kan få til noe på selve terminalen, men kan ikke love det. Siter
Sten Arne Bryde Skrevet 27. mars 2008 Skrevet 27. mars 2008 Råkult får du med Vollen og noen spottere også, hadde vært en stilig liten detalje Siter
Andrew Thomsen Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Skrevet 27. mars 2008 Hmmmmm kanskje jeg finne noen uskyldig utseende mennesker i AFX jeg kan bruke. Eller ser spottere alltid mistenkelige ut, mon tro :grin: Har endelig fått georeferert et sattelittbilde i AFX, så nå kan man snakke om meterpresisisjon i sceneryet...endelig. Nå blir det et par dager med Gmax...poster et nytt bilde om ikke så alt for lenge. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.