Tommy Hansen Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Legger inn noen få screens for dokumentasjonens skyld. We had fun! Vi begynner å røre oss fra terminal 1 Charles De Gaulle. På vei til en holding at BIG. Regn,lyn og torden ved ankomst Heathrow. Kreativ docking på Lars-Petters 753 :grin: Take off 27L Heathrow. At gate Gardermoen.Fra venstre Kim-COA1030 Meg SNB247 Lars-Petter ICE373 Andre siden Bobbo K. og Øyvind S. tror jeg? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Flotte bilder! Desverre kunne jeg ikke bli med på grunn av fraværende nett! :crazy: Ser ut til at dere hadde det gøy på turen, litt utfordringer med vær og vind, gleder meg til å se dere tilbake ved neste tur! Tommy, neste gang må du lese ground charts, den "rundkjøringen" er enveiskjørt på CDG. :grin: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Fine bilder Tommy!Du har en rå grafikk.Man må parkere der det er plass vettu.hehe Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.