Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Geir etterlyste en paint av OAKs Supercub, LN-KCM. Vel, denne er som nevnt i en annen post, allerede laget (for Aerosoft sin modell). Jeg synest at det gamle fargskjemaet var mer iøynefallende enn det som flyet har i dag.

 

Modellen er meget bra, og moro å fly...... :grin:

Jeg har tatt en liten tur fra Voss til Ulven (hvor dette flyet er stasjonert)

 

cub0.jpg

 

cub2.jpg

 

cub3.jpg

 

cub4.jpg

 

cub5.jpg

 

cub6.jpg

 

cub7.jpg

 

cub8.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tommy!

 

Dette er Aerosofts FS9 modell. (Er ikke sikker på at den fungerer i FSX.... :confused: ) Har vurdert nye farger, så jeg får se hvor mye mer tid jeg får i påsken.....

 

Når det gjelder Ulven Sceneryet, så har Jan Nielsen laget selve flystripen. Denne er tilgjengelig her i filbilioteket «ENULver10.zip» Når det gjelder objektene rundt ENUL, så har jeg motatt disse privat. Dessverre har ikke disse blitt publisert - og jeg må med skam tilstå at jeg ikke i farten ikke husker hvem det var som laget dem ...... :blush: :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,takk for svar... :)

 

Så det var fs9 bildene var fra?, trodde det var FSX, Såg sånn ut på grafikken din.. ;) Ang ulven så bruker jeg selv Jan sitt scenery, Men jeg har alltid savnet bygninger der, så det hadde vert kjempe greier om du kunne klart og finne ut hvem som har lagd disse.. ;)

 

Regner med du ligger paintene ut i filbiblioteket enten her eller på avsim.com?

 

Mvh Tommy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tommy!

 

Dette er Aerosofts FS9 modell. (Er ikke sikker på at den fungerer i FSX.... :confused: ) Har vurdert nye farger' date=' så jeg får se hvor mye mer tid jeg får i påsken.....

 

Når det gjelder Ulven Sceneryet, så har Jan Nielsen laget selve flystripen. Denne er tilgjengelig her i filbilioteket «ENULver10.zip» Når det gjelder objektene rundt ENUL, så har jeg motatt disse privat. Dessverre har ikke disse blitt publisert - og jeg må med skam tilstå at jeg ikke i farten ikke husker hvem det var som laget dem ...... :blush: :blush: [/quote']

 

Holder ikkje mål Gunnar ;) Det var jeg som mekket objektene en gang i tiden. Eg tror prosjektet falt litt ut. Eg begynte på skole i lillehammer og har derfor bare en bærbar å leke meg med (ikke noe særlig gamerpc nei). Any who, du kan bare ta å laste opp de objektene(sceneryet) som jeg lagde. Du har min fullmakt. Sceneryet funker nokk kun i fs9 etter som jeg husker å ha prøvd, men dere kan jo prøve i fsx.

 

Også vil eg bare si at det er kjempeflott å se LN-KCM i luften på simmen! Kjempe bra jobbet. Og takk for at du bruker sceneryet som meg og Jan satt i hop ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager Jan Anders - selvsagt skulle jeg ha kredittert deg for «Ulven Objects» :blush:

 

Jeg skal se om jeg kan få lastet dem opp til filbiblioteket i løpet av helgen. :grin: (det har fra tid til annen vært spørsmål om disse.....)

 

Ellers er LN-KCM (i begge liveries) lastet opp til filbiblioteket for en stund siden. Ser ut som om det tar litt tid før disse er tilgjengelig - men de kommer vel snart......... :crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...