Gå til innhold

SID

Kurt Jensen

Anbefalte innlegg

Nå synes jeg posten her har byttet emne helt (som vanlig..). Trådstarter lurte slett ikke på hva de gjør i virkeligheten, hvordan push and start virker i real i forhold til på vatsim, i hvilken rekkefølge elementene i en clearence skal bli sagt (ganske imponerende å lage en seriøs diskusjon ut av sistnevnte, i og med at dette sub-forumet omhandler vatsim/ivao og ikke real) eller noe av det andre off-topic som har blitt lagt ut i denne posten. Skjerpings :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i hvilken rekkefølge elementene i en clearence skal bli sagt (ganske imponerende å lage en seriøs diskusjon ut av sistnevnte' date=' i og med at dette sub-forumet omhandler vatsim/ivao og ikke real) [/quote']

Å? er det imponerande? Trudde Vatsim skulle være så likt den reelle flyverden som mogleg eg? Det ER jo faktisk utarbeida standardfraseologi på clearence også. Og då er det vel greit å diskutere det? :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg posten her har byttet emne helt (som vanlig..). Trådstarter lurte slett ikke på hva de gjør i virkeligheten' date=' hvordan push and start virker i real i forhold til på vatsim, i hvilken rekkefølge elementene i en clearence skal bli sagt (ganske imponerende å lage en seriøs diskusjon ut av sistnevnte, i og med at dette sub-forumet omhandler vatsim/ivao og ikke real) eller noe av det andre off-topic som har blitt lagt ut i denne posten. Skjerpings :) [/quote']

Det er jo mer imponerende at du tar oppe dette! Men greit, kan godt slutte å komme med tips og råd, fordi du ikke liker det, så kan du kose deg i din egen lille verden:) Eller nei, ser rett og slett bort i fra innlegget ditt, for det blir ganske usakelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cato' date=' poenget med innlegget er at jeg begynner å bli lei av å gå inn på en post, og så finne fem-seks forskjellige topics der trådstarter hadde et enkelt spørsmål [/quote']

Så du mener man ikke skal rette på personer som kanskje ikke har svart trådstarter helt riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cato: Eg trur me som faktisk jobbar innan luftfart skal slutte å korrigere dei som har den som hobby. Dei har jo tydelegvis meir peiling enn oss uansett. :grin:

Torstein....som ikkje klarar å slutte å flire av enkelte her inne på forumet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cato: Eg trur me som faktisk jobbar innan luftfart skal slutte å korrigere dei som har den som hobby. Dei har jo tydelegvis meir peiling enn oss uansett. :grin:

Torstein....som ikkje klarar å slutte å flire av enkelte her inne på forumet...

Ikke helt enig. Om folk her inne ønsker tips og råd, hjelper jeg gjerne til. Om flertallet ikke ønsker det, må selvsagt det respekteres. Forumtroll vil alltid eksistere, så de er det ikke så lett å bli kvitt uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Er heilt enig med deg Cato. Var meint litt ironisk og sarkastisk generelt imot forumet den der. :) Dei som vil ha hjelp må sjølvsagt få den hjelpa dei kan få av oss som kan gi den. :)

Ha ein flott dag Cato :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er, takk til alle de som bidrar med informasjon og kunnskap på en ordentlig måte og så vil oppfordre alle andre som sitter på noe informasjon/kunnskap eller rett og slett ønsker å rette på noen feil i det andre har skrevet å faktisk fortelle hva de mener er riktig og gjøre det på en ordentlige måte. Ikke bare komme med sarkastiske kommentarer eller enkelt settninger hvor du sier det er feil. Hvis du vil bidra så gjør det ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...