Petter Tandberg Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Da har jeg faktisk også prøvd meg på formasjonsflygnig! Det var veldig morsomt. Var ute sammen med Emil Andrè i stad. Vel, her er bildene. Ikke noe redigering, så det er ikke topp kvalitet. Det var det for denne gang! Håper dere likte dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Don't get me wrong, men er dette grafikken du flyr med?? I såfall, prøv å sett opp grafikken, og sett på AA.. Bra bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Ville bare si takk for en fin men kort tur fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Don't get me wrong' date=' men er dette grafikken du flyr med?? I såfall, prøv å sett opp grafikken, og sett på AA.. [/quote'] Er ikke alle som sitter med pc som takler _bedre_ grafikk eller AA.. Og det er ikke alltid grafikken som teller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Synest det var flotte bilete eg. Er ikkje grafikken som er det viktigaste Dakotaen er flott å fly formasjon med. Og ein fantastisk maskin generelt. Artig å sjå andre som flyg den også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Gi beskjed neste gang dykk skal ut på formasjonstur. Er godt mogleg eg vert med om det passar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Nilsen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Flotte bilder !! Enig med Torstein, det er ikke grafikken som teller. Jeg flyr Dakota så ofte som jeg kan, og Dakotaen er en fryd for øyet. Neste gang det blir formasjonstur vil jeg gjerne bli med da :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.