Gå til innhold

Spotteplasser i Amsterdam.


Elias Lundereng

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Var på vei til florida idag, men det gikk ikke helt som planlagt!

 

Hele dagen startet forferdelig. På vei til gardermoen så måtte vi kjøre en enorm omkjøring som gjorde at vi tapte 15-20 minutter. Men vi kom oss omsider til gardermoen. En helt enorm kø i SAS-skranken er det første vi ser. Vi godtar dette, og steller oss i køen. Grunnet den lange køen så var det bare å haste seg til gaten.

 

Men "heldigvis" var visst flyet 15 minutter forsinket, så da hadde vi god tid! Men i løpet av tiden vi ventet så byttet flyet vårt gate 3-4 ganger, og ble 45 minutter forsinket. Vi begynte ombordstigningen etterhvert, men til min store forundring var det kun èn dame som boardet folk ombord. Og på grunn av dette kom alle ombord 10 minutter forsinket. Dette medførte at vi mistet sloten vår for take-off, og vi fikk vite at neste slot ikke var før om en time. Da begynte vi å innse at vi ikke kom til å rekke vår connecting flight.

 

Omsider så tok vi av, 1 time og 45 minutter forsinket. På dette tidspunktet så er det ikke lenge til vår 767 til Washington DC tar av. Vi ankommer amsterdam og prøver å finne ut når neste fly mot USA går. Til vår store skrekk får vi vite at det ikke er noe ledig før på mandag!

 

Så dermed er det bare å ta bussen mot hotellet SAS har spandert på oss. Så nå sitter vi på hotellet her. 10 grader i sola og sur vind, og jeg har kun med meg shorts, sandaler og t-skjorter, jeg fikk ihvertfall snusen med meg!

 

I løpet av dagen fikk jeg kjøpt meg noen nye klær og badet litt, så er ikke så suicidal som jeg var tidligere på dagen. Ser også fram til morgendagen. Skal på Madame Tussauds og besøke red light district, jeg får vel bare gjøre det beste ut av det ufrivillige oppholdet her!

 

Men det jeg virkelig hadde likt, ville vært å vie en dag til litt spotting mens jeg er her! Så jeg lurte på om noen av dere vet om noen bra spotteplasser? Jeg så det var en sånn panorama på flyplassen hvor man kunne stå, men det stenger kl. 5, og ville så gjerne filme/fotografere noen fly i solnedgangen/skumringen. Noen som vet om noen bra steder? Eller er de ganske strenge på spotting her?

 

Takker!

 

Elias.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...