Gå til innhold

Min første video :)


Nils Erik Eriksen

Anbefalte innlegg

Hei hei,

 

jeg har alltid laget screenshots. Faktisk så mange at jeg til slutt fikk en god del med emails om brukere kunne få lov til å bruke bildene, og det var jo koselig. Enda mer kjekt ble det da jeg begynte å vinne en del screenshots konkurranser, mest for FS9, men i det siste også noen for FSX.

 

Jeg har aldri forsøkt å lage FS videoer, og har sett med store øyne på hva mange utrolig dyktige FS fans klarer å lage. Så i dag laget jeg en liten snutt som jeg har lastet opp på Youtube, egentlig intet spesielt slikt sett, den er ikke redigert og jeg har heller ikke lagt på spesielle effekter.

 

Den er ment for å lære meg selv litt mer om video/FSX og hvordan youtube fungerer og konverterer opplastede videosnutter, og så kanskje noen kan ha det litt kjekt i noen minutter med å se litt akrobat øvelser. :)

 

 

Uansett, håper dere har litt tid til overs og forhåpentligvis vil kose dere litt med en PC-9A over Flesland :)

 

 

Mvh Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du holder "Alt" knappen inne noen sekunder så forsvinner den menyen øverst. Kanskje et annet låtvalg' date=' "Interplay & Electrobios - With You" er en ypperlig låt for sånt. :) [/quote']

 

Okay, takk skal du ha for det! :) Gleder meg allerede til neste, er det noen som har ideer til noe litt utenom det vanlige av det vi ser av flysim filmer på Youtube? :)

 

 

Mvh Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...