Steinar Grindstein Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 I en diskusjon på Avisa Nordland sine nettsider har en "smarting" klart å lire dette ut av seg i omtale av Dash8-Q400 det vil være helt frivillig om folk vil fly med DH8-Q400, eller det jeg vil kalle flygende likkister. Men når flyene begynner å kræsje, er det for seint å angre flyturen. Lo godt da jeg så denne komentaren. Etter hva jeg vet opereres det ingen flytyper i Norge som ikke har hatt et eneste et uhell på verdensbasis. Så han burde vel kansje bare ta bilden å fatt, å slutte å bruke fly med en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 HAHAHHAHAH! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 737 har da hatt ulykker pâ verdensbasis (Vi sier den ikke teller :whistle:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Børge Litangen Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Kommentarfeltene til nettaviser er vel ikke akkurat kjent for å huse de skarpeste knivene i skuffen . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Johansen Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Johan: Er vel det Steinar sier at alle har hatt ulykker på verdensbasis. Steinar: Veit at du har skrevet om at det ikke er så lett for alle å skrive "korrekt", men denne typo'en var litt morsom: Etter hva jeg vet opereres det ingen flytyper i Norge som ikke har hatt et eneste et uhell på verdensbasis. Altså ingen operasjon etter uhell (Opereres/opererer) Ta denne kommentaren med et smil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2008 Ingen problem Per :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.