Gå til innhold

Flyscanner??????????


petter kindt

Anbefalte innlegg

For det første lurer jeg på hva en fly scanner egentlig er.

Er det bare en vanelig radio eller noe annet også?

Jeg bor litt vest for oslo(bærum) Men jeg bor rett i inflyvnings zonen. Kommer jeg til å høre(eller se)noe da???

Hvor får man kjøpt sånne scannere og hvor mye koster det???

[image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

en scanner er ikke en vanlig radio. Du kan ikke snakke i en scanner, bare lytte. Scanneren fungerer slik at du stiller inn forskjellige frekvenser på forhånd og så søker den igjennom frekvensene for så å stoppe der det er trafikk. Du får helt sikkert inn flyene som lander på GRM, dessuten får du inn VOLMETen når du bor i oslo.

foreløpig er det vel lov å ha scanner, men ikke bruke den.. har ikke fulgt med på den fronten i det siste, kanskje noen andre vet? så hvor man får tak i en slik vet jeg ingenting om.. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] men ryktene sier at du trenger ikke reise lenger enn til strømstad (for din del).

lykke til!

mvh Carl N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke reise til strømstad en gang, svinesund eller nærmeste post kontor holder [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Følg reklamen på første siden, er til noe scanner greier der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...