Stig Are Pettersen Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Tok meg en aldri så liten øvelses runde oppe i Bodø idag. Flyet eller flyene var av type F-18 (venter spent på Aerosoft F-16). Grafikk messig er det ikke noe å skrive hjem om akkurat. Har på langt nær hatt tid til noe "heavy" tweaking osv. Her er min første screenshot post her på bruket... Enjoy! Holder ved stripa... Klar for å brøle nedover 25. Rett etter teikåff. En aldri så liten høyresving. I fint driv utover havet. Strever litt med formasjonen her og der. Tilbake for landing. En kjapp tur, ca 10 min. ganger 3. Wingman eller rettere sagt megselv lusker meg nærmere megselv. Landingen nærmer seg. Alle holder koken. Inklusive megselv. Bremsing må til. Takk for titten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Fantastiske bilder,men hvor kommer de andre flyene fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Are Pettersen Skrevet 2. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2008 Takk! Jeg bruker Fsrecorder. Da kan man "ta opp" mange flighter for så å bruke dem til Ai-trafikk ved neste opptak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 FSX Acceleration F-18? Fine bilder, ser gøy ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. mars 2008 Premium Medlem Del Skrevet 3. mars 2008 Hååjsan, dette var sprek flyvning. Brukte "recorder`n" mye i FS9, men har ikke vært fornøyd med den i X. Har de fått luka bort all bugsen i forbindelse med innstalleringen?? Nest etter online-formasjon, er dette en meget god ordning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Are Pettersen Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Synes recordern virker stabil den. Merker at en del bugs er luket vekk siden beta tiden. Det som trengs nå er et skikkelig kameraprogram ala Walk and Follow. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ragnar Johnsen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Flotte bilder Takk! Jeg bruker Fsrecorder. Da kan man "ta opp" mange flighter for så å bruke dem til Ai-trafikk ved neste opptak. Genialt. Dette var jeg ikke klar over. Da åpner raskt en ny verden seg for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola H. Skjellnan Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Finnes det noen guide på hvordan systemene for ILS osv virker på dette flyet? Sliter selv litt med autopiloten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Are Pettersen Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Har ikke testet autopiloten i det heletatt. Men det er et forum som fungerer som manual for dette flyet: http://www.fsdreamteam.com/forum/index.php/board,4.0.html Her skal det være litt stoff om autopiloten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Are Pettersen Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Slenger ut et par bilder til siden vi er så godt igang. Bytta ut Bodø mot Edwards AFB . I tillegg smurte jeg litt brunmaling på fuglen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.