Gå til innhold

Til dere som er piloter!


Tor Harald Tessem

Anbefalte innlegg

Hva sier dere til dette her: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1265875"'>http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1265875" TARGET=_blank>http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1265875

Blir det ikke noe letter for kaprene og få tilgang til våpen ombord på flyet.

Si vis en vil kapre flyet og springer frem og truer pilotene med en bombe (som ikke finnes) og sier feks: "Vis dere ikke sier hvor våpnett er så sprenger jeg flyet".

Hva vil skje da egentlig?!? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

Jeg har sett litt på discovery der de går inn for og ta kaprerne og av en eller annen grund så har de (Kaprerne)våpen selv.

Jeg tror at de vil få inn våpen uansett vis de vill men det blir jo enda lettere når pilotene har det. Og tenk vis det er en korupt pilot som får tilgang til våpen.

Hmmmm kommer ikke til å føle meg så veldig sikker i flyene vis dette kommer til å skje. [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg !

Nå begynner jeg å bli rimelig lei all flykapring snakking !

Er vel ikke så utrolig mye mer nå enn det noen gang har vært, bare det at media og flightsimmere legger mer vekt på det sine diskosjoner !

Hvis vi skal drive å tenke på alle bomber og saker som er i fly (hvis det er så veldig mange da) så må vi jo tenke på evt bomber i f,eks: kjøpesenter, båter, busser, tåg, Da snakker jeg om terrosrister!!

I tillegg så har vi alle sjalu menn som evt kan skyte ned alle på det samme plassene!

ALT mulig kan skje her i verden !!

No effence, MEN, den her NYC og WTC greia har ikke påvirket meg en drit når det gjelder valg av reise måte, og / eller selskap som opererer!

Jeg er kort sagt bare drit lei av alle terrorist snakkinga!

Vet ikke om jeg skulle sagt dette her akkurat her, under dette topic, men jeg måtte bare få det ut !!

MVH

Timmy Brandt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare over se det da.

Dette var et spørsmål bare og da forventer jeg ikke slike svar. Sorry men nå ble jeg ikke mye glad arg"¤#¤#"% [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] SNUFS [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image]

Dag kan du fjerne dette innlegget for meg. [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

[ 27-09-2001: Endret av: Tor Harald Tessem ]

[ 27-09-2001: Endret av: Tor Harald Tessem ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok sorry jeg fikk noe dårlig samvitighet for det siste innlegget mitt. MEn jeg ble bare litt frustrert. Og ja det sies at fly er tryggest. Men har det egentlig kjedd så mye med båt? Litt feil plass og nevne dette men men [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men har det egentlig kjedd så mye med båt?" spør Tor Harald.

Vel, vi husker vel alle Scandinavian Star (over 800 omkomne), Estonia(ca 150 døde) og Sleipnerulykken i fjor.

I disse tre skandinaviske båtulykkene skjedde i løpet av en 10-årsperiode, og det omkom vel rundt 1000 personer tilsammen.

Jeg har en mistanke om at det ville fått mye mer oppmerksomhet hvis vi hadde hatt 1000 døde i flyulykker i skandinavia i løpet av 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+ den personen som ble dyttet over bord (tror jeg da)

ALT kan gå GALT... man kan ikke få det 100% trygt uansett hvem som gjør hva! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Det er opp til hver enkelt om de vil gjøre noe godt eller ondt, når noen gjør noe godt, går det nok ut over andre på en possitiv måte, og motsatt! (det sies jo at noe godt kommer av/etter det onde...)

(dette spm`et sikter ikke direkte etter hva som skjedde i USA...)

[image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...