Gunnar van der Meeren Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg kom over et ganske flott freeware alpelandskap på simviation Det blender dessverre ikke helt 100% med UTEX, men er likevel et flott scenery å fly i. Anbefales (men smør dere med tolmodighet - det tar tid å laste dette ned :grin: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 wow... DETTE var nydelig... som å se ekte bilder av alpene,jo... Må være litt av en pc du har for å få det så bra,Gunnar Tror forresten jeg så to skiløpere der nede også :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Clausen Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Shockwaves B-17? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Takker begge to. Dette er fotoscenery, så det kan nok ligne ganske mye på virkligheten, ja. PC'en min er nok rimelig gjennomsnittlig, men den klarer et sitt på 40 - 45 fps i dette sceneryet. ....og ja, det er Shockwaves B-17G :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.