Gå til innhold

Noe annet


Anbefalte innlegg

Hei,

poster noen bilder av et nytt display team i Lock On Flaming Cliffs:

 

12rl3.jpg

 

screenshot023rk1.jpg

 

16hg0.jpg

 

4wsua4.jpg

 

Teamet heter White Stars og består nå av 7 medlemmer. For dere som ikke vet det, så er det et stort miljø for formasjons team i Lock On, og hvert år arrangeres det et virtuelt stevne(VFAT) der de fleste teamene får være med å delta. Hvis du har lyst å finne mer ut om dette miljøet, eller være med å fly, kan du besøke vår hjemmeside, og ta gjerne en tur innom vår ventrilo server, du kan kontakte meg på pm om du er interisert.

 

Happy flying! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

 

Krever litt trening ja, men det er enklere å fly formasjon i lock on enn i fs. Jeg føler en har bedre kontroll med flyet i lock on, og jeg synest flyegenskapene er mer realistiske. Du kan få lock on med flaming cliffs til en billig penge nå siden spillet begynner å bli litt aldrende.

 

Vil bare også legge til at dette er skikkelig morro! Anbefaler alle å prøve, om du ikke er helt boeing fiksert da :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...