Jan Petter Hovland Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Hei, poster noen bilder av et nytt display team i Lock On Flaming Cliffs: Teamet heter White Stars og består nå av 7 medlemmer. For dere som ikke vet det, så er det et stort miljø for formasjons team i Lock On, og hvert år arrangeres det et virtuelt stevne(VFAT) der de fleste teamene får være med å delta. Hvis du har lyst å finne mer ut om dette miljøet, eller være med å fly, kan du besøke vår hjemmeside, og ta gjerne en tur innom vår ventrilo server, du kan kontakte meg på pm om du er interisert. Happy flying! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Tore Evensen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Likte siste bildet spesielt godt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Fine bilder! Mye trening som ligger bak å kunne fly så tett og presist som på disse bildene? Hadde vært utrolig gøy og vært med, bare synd jeg ikke har Lock On! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Petter Hovland Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2008 Takk for svar! Krever litt trening ja, men det er enklere å fly formasjon i lock on enn i fs. Jeg føler en har bedre kontroll med flyet i lock on, og jeg synest flyegenskapene er mer realistiske. Du kan få lock on med flaming cliffs til en billig penge nå siden spillet begynner å bli litt aldrende. Vil bare også legge til at dette er skikkelig morro! Anbefaler alle å prøve, om du ikke er helt boeing fiksert da :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Takk for tips, skal ikke se bort i fra at jeg kjøper meg det spillet etter bursdagen min, som er om en uke. Krever det mye av pc-en, i forhold til FS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Nei, det krever ikke så mye...mer enn FS9, men klart mindre enn FSX, jeg kjører det helt fint med alt på max på mitt aldrende system (3,4ghz, 2gb ram, x1900xtx). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.