Kristian Wålberg Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Heisann! Vurderer sterkt å ta PPL-A om dagen, men kunne vært artig å være med noen som har PPL-a og fly en dag.. Er det noen som vil?? Betaler selvfølgelig min del av kaka. Jeg holder til på Sessvollmoen - så gardermoen eller kjeller er perfekt for min del. Jeg kan forøvrig ikke før i slutten av mars/begynnelsen av april pga utenlandstjeneste. Siter
Johan Holmseth Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Du kan ta kontakt med din lokale flyklubb, så kan de ordne en tur til deg Siter
Thomas Flunes Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Du må gjerne bli med meg en tur fra kjeller om du vil det.. /Thomas Siter
Kristian Wålberg Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Thomas: Det hadde vært bra! Flyr du mest i helger, eller har du mulighet i ukedager også? Hva blir det snakk om med tanke på pris? Siter
Thomas Flunes Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Jeg har også mulighet til å fly på ukedager, så noe må vi få til.. Send meg en t-flune@online.no så kan vi ta det derifra. /Thomas Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 I hvilken tjeneste skal du idet du forlater det trygge Norge? Ønsker deg uansett lykke til, både med utenlandstjenesten og evt. flysertifikat ved en senere anledning. Siter
Kristian Wålberg Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 Ivar: Jeg er nå i Kabul i Nasjonalt Støtteelement. Jobber med noe vi kaller Movement Control (movcon), så her har vi faktisk et innleid Fokker 50 som vi har til disposisjon, så det er veldig moro Kan blant annet nevne så mye cokcpit-turer man vil, og mye håndtering av fly - perfekt for min del som er litt over gjennomsnittet interessert i fly Den litt mer negative delen er jo all eskortekjøringen vi har i byen her. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Høres ut som en spennende, utfordrende og givende tjeneste! Lykke til videre, og velkommen hjem når den tid kommer! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.