Gå til innhold

Når blird et nytt Flightsim-møte i Oslo?


Gjest

Anbefalte innlegg

lol

kan detta være så jævli vanskelig da?

selvsagt skal folk få lov til å møtes hvor de vil, og gjøre akkurat det de vil. men kunne det ikke være et forslag og først ha det litt morsomt foran storskjerm på Geir-Oves jobb (hvis det tilbudet fortsatt står ved lag), for deretter kan de som vil gå til en eller annen luguber sjappe og helle innpå allslags lovlig væske? bare for å ikke ekskludere noen.

(og de som er mer opptatt av alkoholen enn av flyging på storskjerm kan jo bare møte rett i den lugubre sjappa)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jacob my man,,,,enig, men jeg klarer ikke og snu meg så raskt som på en dag med lokaler, ikke for det lokalene er jo greit , men vi må jo ha pc og dill dall.....jeg foreslår og ser det faktisk nødvendig at opplegget med storskjerm må planlegges litt lengre en 24 timer, men jeg er med i morgen jeg vet du , men hvordan kjenner man igjenn dere???

[image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at vi møtes på Jacob pub?

Planlegger hvordan neste flightsim-møte med storskjerm og annet dill dall og hvis man vil eller må ha noe spise, så kan man bli enig om å bestille pizza eller noe annet å bite i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Tore tar med flightsim.no-logoen, legger den på bordet slik at at alle som ser det kan sette seg med samme bord,

hvis ikke ta en runde i lokalet og lytt der det prates flysim.

Hvis ikke Tore har logoen så har kanskje Bernt eller Torgeir den hvis noen av dem har en slik logo.

Et godt råd spør betjeningen, jeg kommer til å si til betjengen at jeg er fra flightsim.no sitter. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette stemmer, jeg drar først opp til Jacob pub, hvis det er stengt så sitter jeg på Eilefs og venter til kl.20.00

Jeg drar senest kl.1615 fra Sarp.

Har ikke mulighet å se posteringer fordi jeg må bare dra straks jeg har krota ned denne posteringen, Vis sea hvor det måtte bli i kveld.

Vennligst ring meg på mobil 917 97 918 om "kontrabeskjed"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MMelding fr a Oddbjørn

Jeg var innom Jacob Aal og der så jeg at det sto en lapp på ølkranen at de har ikke skjenkebevilling i orden og puben skulle stenge tidlig i kveld.

De regner med å ha åpent i neste uke.

Var innom Eilefs, det så "håpløst" å ha noe flightsim-møte der hvor folk tar den berømte "etter jobben pilsen" og det var "peisefullt" der inne og da dro jeg hjem med "uforettet" sak.

Jeg har nå gjordt mitt så godt jeg kunne, men det var jo skjenkebevilla som stoppa dette treffet, håper at Tore kan prøve å få i gang igjen disse treffene og det bør helst være storskjerm etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ølet hadde ikke noe betydning for meg personlig og de treffene jeg har vært på så har jeg kun drukket øl engang ellers har jeg drukket Cola, hva de andre drikker er en smak sak.

Jeg tror vi setter en strek her og jeg "sparker ballen" til andre som kan få til et flysimtreff med storskjerm og det hele, når det gjelder mat og drikke så kan de ta det med seg på treffet eller bestille pizza etc.

Personlig synes jeg at det er unødvendig å møtes på en pub når det er er en skribent "gofi" her som kan dette med å skaffe lokaler med storskjerm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...