christopher herregården Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Hei er en stund siden jeg har flydd på vatsim nå så tenkte jeg skulle ta turen online... Har fortsatt SquawkBox 3, trykker connect så kommer det: An error occured connecting to the air traffic control server CID/PID was suspended... hva er det her? :crazy:...er jeg blitt kasta ut eller noe?? Chr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Nilsen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Grunnen til du ikke kan koble deg på servern kan være at du ikke har flydd på veldig lenge,så du må kanskje sende mail eller lignende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ja,du må registrere deg på nytt. Ditt CID/PID er utgått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.