Stian Rolandsen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 ... John Venema aka Koorby har laget en poll på Orbx sitt forum hvor han spør hvilken region/land som dere ønsker at FTX skal begynne på etter at Australia er ferdig. http://orbxsystems.com/forums/index.php?topic=851.0 Er vell ingen overraskelse at vi her på forumet skulle likt å se ..... først Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 We'd like some feedback on which countries after AU Orbx should do:New Zealand Asia South America Pacific Islands Europe Rest of USA/Canada, excluding PNW Region Other, please specific in your post Når ble Europa ett land? - Uansett, skal ikke legge skjul på at det er nettopp EUR hvertfall jeg vil se.. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Det jobbes med en fantastisk Europapakke fra annet hold såvidt jeg vet. Har sett noen screenshots og det er intet annet enn utrolig! Derfor skulle jeg gjerne sett USA/Canada fra Orbx i neste omgang. Men de kan jo også fullføre Australia. Har dere prøvd å fly der på VATSIM? Veldig bra! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.