Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nydelige bilder.

Irriterte meg bare over at du ikke skrev mer om addonet. Feks hva VOZ betyr...og hvor jeg KAN FÅ KJØPT DET :) :) GRATULERER . DU TOK PUSTEN FRA MEG. ETT PRODUKT KUNNE IKKE FÅTT BEDRE REKLAME ENN DETTE

Skrevet

VOZ betyr:

Virtual OZ(Hvor OZ betyr Oceania og herunder Australia).

VOZ kan ikke kjøpes....Desverre!!!

Men frykt ikke! VOZ er, og vil alltid være, freeware og kan lastes ned fra hjemmesiden til VOZ. www.vistaoz.org

EDIT: Du trenger å laste ned følgende:

VOZ15_Completefrontpage.jpg

Og deretter VOZ 1.6

Skrevet

Må bare bøye meg i støvet og si meg enig med de to over, dette var bare helt sinnsykt! Rett og slett ikke til å tro, det frister utrolig mye å prøve VOZ etter å ha sett dette! :) Tenk om vi kunne fått VSC(V Scandinavia), det hadde blitt helt sinnsykt! Nei Johan, nå får du skjerpe deg, vi andre tør jo ikke å vurdere å poste bilder engang etter dette ;)

Gjest Jon Ola Gisnås
Skrevet

VOZ er fantastisk og det bliver bedre johan. Ta deg en tur fra Cairns og sørover, gjerne VFR i en lavtflygende Cessna :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...