Johan Clausen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Tak til Stian Rolandsen for at få mig til at installere VOZ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 WOW!!!! Speachless... Takker meg selv for at jeg fikk deg til å dra til Australia!!!! For dette var rett og slett helt fantastisk nydelig og viser hva VOZ virkelig gjør med Australia i FS9. Powered by VOZ...på alle måter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nydelige bilder. Irriterte meg bare over at du ikke skrev mer om addonet. Feks hva VOZ betyr...og hvor jeg KAN FÅ KJØPT DET :) GRATULERER . DU TOK PUSTEN FRA MEG. ETT PRODUKT KUNNE IKKE FÅTT BEDRE REKLAME ENN DETTE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 VOZ betyr: Virtual OZ(Hvor OZ betyr Oceania og herunder Australia). VOZ kan ikke kjøpes....Desverre!!! Men frykt ikke! VOZ er, og vil alltid være, freeware og kan lastes ned fra hjemmesiden til VOZ. www.vistaoz.org EDIT: Du trenger å laste ned følgende: Og deretter VOZ 1.6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Takker SÅ enormt. Så HD-videoen og forelsket meg . Downloaden er alt på 35 % :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Men husk å les manualen NØYE!!!! Support får du på forumet til VOZ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Må bare bøye meg i støvet og si meg enig med de to over, dette var bare helt sinnsykt! Rett og slett ikke til å tro, det frister utrolig mye å prøve VOZ etter å ha sett dette! Tenk om vi kunne fått VSC(V Scandinavia), det hadde blitt helt sinnsykt! Nei Johan, nå får du skjerpe deg, vi andre tør jo ikke å vurdere å poste bilder engang etter dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 VOZ er fantastisk og det bliver bedre johan. Ta deg en tur fra Cairns og sørover, gjerne VFR i en lavtflygende Cessna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.