Stian Rolandsen Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Joda, emnet kunne vært litt bedre og mer forklarende... Uansett, det begynner å rive godt veggene her i Bodø nå og meteorologisk institutt melder og liten til full storm utover kvelden og natten. Jeg var ikke tung å be og er akkurat nå på tur fra Værnes opp til Bodø via Brønnøy og Sandnessjøen. Lyst på en utfordring i kveld? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 VATSIM relatert? :whistle: Skal ikke se bort i fra at jeg viser mine vinger der oppe i nord iløpet av kvelden! Siter
Stian Rolandsen Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Skrevet 29. januar 2008 Var nok ikke på VATSIM. Jeg fløy offline og med Active Sky. Hadde 31kts på final i Bodø. Desverre så var det litt mindre vind i Bodø da jeg landa en rapportert under boarding på Værnes. Og siden jeg måtte på jobb i dag så fikk jeg ikke utnytta forholdene senere på natten... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.