Gå til innhold

Koser meg i himalaya med F16 (FS2004)


Anbefalte innlegg

"bare den utdaterte 2004 grafikken"

 

Hvor i himmelens navn har du fått det for deg at fs 2004 er utdatert? FSX er bare tull etter min mening, og sammen med mange andre kommer jeg heller til å vente med fsx og vente til fs11 kommer.

 

Bildene var bra de, og beviser at Microsoft gjorde mye rare ting da de laget FSX. De gjorde ting mer avansert enn strengt tatt nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du klarer å få så bra bilder ut av fs 2004 ,mens i fsx kreves det mye addons for å få samme virkning i enkelte områder, viser jo at FSX ikke kan kalles ett ferdig produkt da det ble sluppet på markedet.

 

Jeg tror ikke FSX vil være siste utgave av MSFS,nei. MS bruker mellom 3-5 år på å utvikle nye versjoner av MSFS, og vi vil nok se FS 11 i 2012-2013. Men at FSX har satt en standard for hva som vil komme i fremtiden finnes det ingen tvil om. Grunnen til at jeg er fortsatt fan av FS2004 er at de fleste problemene er "løst". FSX er ikke på langt nær like bra ,hvis man tar i betraktning at de er bygget på to vidt forskjellige standarder og til to helt forskjellige pc-spesifikasjoner. FS2004 krever ikke alt for mye av en state of the art pc, men FSX foreløpig kan få relativt avanserte maskiner i kne. De som har flerfoldige tusen å bruke på pc, vil selvfølgelig kunne kjøpe pc for å få FSX til å gli smertefritt.Men det krever en litt dypere lommebok enn FS2004 som kan kjøres på en pc til 5000 kroner, og ha en god opplevelse. Håper det klargjorde min mening litt. :)

 

Så FSX blir nok stående på hylla enn så lenge for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...