Fredrik Andreas Hustad Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Er det noen som vet hvor flyene til Iberworld mellomlander når dem flyr fra Bodø til Grand Canaria ? Hvilken flytype bruker dem ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Mellomlander? Disse rutene går direkte,og flys med A-321 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Går faktsik ikke direkte. Iberworld A320-200 Bodø-Santiago de Composte-Gran Canaria. Er vel samme veien opp, og samme for Spanair (A320/A321) og Air Europe (B738WL) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roald Hansen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Iberworld A320 lander i Nord-Spania, men Spanair A321 flyr vel normalt uten stopp - sist jeg sjekket IPPC narrow route for JKK1313/1314 var direkte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Stemmer Roald og Per. Forvekslet litt med flyselskapene her. Broren min var med Spanair,de fløy direkte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Haabeth Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg har vært med på mellomlanding på Santiago i Spania med en MD80 på turen Fuerteventura-Sola. Da måtte vi mellomlande pga. sterk motvind. Flyplassen ligger midt i en svær skog. Viss det ikke har endret seg siden den gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.