TOS Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Tok eit par skjermskot på veg ut ifrå Perth Intl i Australia med RealAir sin Spitfire her i kveld. Leika meg litt i photoshop, og dette er det eg kom fram til. Originalen. Redigert. Originalen. Redigert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Fine edits, likte spesielt det siste bildet, det kunne jeg spist uten sukker på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Sukker....mat....takk for at du minna meg på at eg er svolten :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. januar 2008 Premium Medlem Del Skrevet 23. januar 2008 Mnjaaa....for å være ærlig, så likte jeg de uredigerte best. Den er jo så vannvittig bra, Spit`n til RealAir, har virkelig savna den i FSX. Har enorme forventninger til den nye utgaven . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.