K J Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Jeg stoppede med at spille FS for en del måneder siden, så jeg tænkte jeg ville poste et par screenshots fra dengang jeg brugte vældig meget tid med simolatoren. Disse billeder er alle fra 2006: Hvis jeg snart finder et arbejde, får jeg kanskje lidt penge til at købe ny computer, så jeg kan komme i gang med FSX Siter
Stian Rolandsen Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Her var det mye snadder.. Nam!! Hvilken flyplass er det på det første bildet og hvilket addon? Siter
Kristian Nafstad Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Virkelig realistiske bilder, og flotte bilder. Siter
K J Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 Her var det mye snadder.. Nam!! Hvilken flyplass er det på det første bildet og hvilket addon? Hmmm....good question...efter lidt søgen fandt jeg frem til: gap_lgts_2006.zip på avsim.com Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.