Gå til innhold

Avsim forumet tror ikke på flightsim.no


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Ser at det er en tråd på avsim forumet der de ikke tror på at de bildene på flightsim.no's forside er fra fs2002. de tror det er et fs98/fs2000 addon [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]. Jaja, verden er full av vantro [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

http://www.avsim.com/dcforum/DCForumID8/11107.html" TARGET=_blank>Her er tråden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg må nok si at jeg blir veldig skuffet hvis de Screen-Shots'ene er ekte. Fps på 7 og 9 i et default-scenery er jo helt elendig.. Hvis ikke det ble testet på en Pentium 266 eller noe da..

Norway 2000 mesh sceneryet ser jo nesten like bra ut..

Selve flyplassen med bygninger og alt kunne like god ha vært tatt rett ut fra default Sceneryet på FS98.

Nå tviler jeg ikke på at dette faktisk er screenshot's fra FS2002, men jeg må si det ser skuffende ut..

Mvh

Tormod Ihlen [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image]

[ 07-09-2001: Endret av: Tormod Ihlen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg syns det der er som forventet.

MS har aldri hatt detaljert scenery utenom USA, noen få storbyer i europa. De lager ikke 22000 detaljerte flyplasser. Jeg ser også at meshet i Norge er lite detaljert, det kommer nok av at mesh terreng uten om USA ikke er fritt tilgjengelig gratis. Hvis Patric tar en flytur i USA og tar noen bilder så vil det nok bli andre boller med detaljer. N2000 meshet vil nok trengs til fs2002 også, trøsten blir at der går det lettere enn i fs2000 [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

ang. fps på de bildene: vi får ikke opplyst test system, og hvis man holder ned print-screen en stund så detter fps kraftig.

Jan Roar Rød

[ 07-09-2001: Endret av: Jan Roar Rød ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"It looks kind of fake. I'd disregard those screenshots. The panel looks default FS2000 too! I put more trust in http://www.microsoft.com/games/fs2002"" TARGET=_blank>www.microsoft.com/games/fs2002"

"It's not a fake - and those aren't shots of FS2002 either, but of a FS98/FS2K add-on, called FS Scenery 2002 or something (anyway, the add-on has 2002 in its title, which is very misleading)"

Det var underholdende lesestoff... Hehe [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...