Jens-Ole Kjølberg Skrevet 3. september 2001 Del Skrevet 3. september 2001 I dag har det vært besøk av to JAS-39 jagerfly fra Sverige på Rygge Hovedflystasjon. Fikk tatt noen fine bilder... Jens-Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. september 2001 Del Skrevet 3. september 2001 HUUUUUUUUUUUUUUH!!!!!!!!! Hva er det su sier Gripen på Rygge????? Æsj pokkers skolen slutter jo ikke før 1500,når landa de da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 3. september 2001 Forfatter Del Skrevet 3. september 2001 Ja, først kom en SK60 med to crew chiefer og kl 10.30 lokal tid landet to Gripen fly. De dro igjen ute på ettermiddagen. Det skal komme nye JAS-39 fly til Rygge i morgen. Det var også en Boing 707 trenings fly ifra NATO som gjorde en del landinger før den gikk sør over igjen. Det skal komme både Tornado og Harriere til Rygge denne uka... Mvh Jens-Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. september 2001 Del Skrevet 4. september 2001 NEI!!!!!!!!!!!!!!!! Æsj hvorfor måtte jeg velge almenne fag,må være på skolen til klokka 1500 og er ikke hjemme før 1600,og da er jo alle fly på bakken. Æsj skulle ønske jeg fortsatt gikk på Ungdommsskolen der hadde jeg fin utsikt rett mot aproachen til Rygge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.